LeaVe yOuR LiNk... I wiLL fOllOw yOu... I wiLL reVieW yOuR bLOg...

AkTiViTi HuJuNg MinGgU

Monday, November 22, 2010

Salam hari Isnin!! Macam mana dengan hujung minggu anda? Tentu ramai yang baru balik dari kampung semalam selepas beberapa hari bercuti bersempena dengan Hari Raya Haji dan cuti persekolahan anak2.. Dan mungkin ada juga yang baru mula bercuti untuk membawa anak2 berjalan atau sesiapa yang mempunyai anak2 lelaki mungkin inilah masa yang terbaik untuk mengadakan upacara berkhatan.

Sesiapa yang mempunyai anak2 lelaki yang berkhatan masa cuti sekolah ni, jom la berkongsi pengalaman dengan semua blogger2 disini. Saya tidak mempunyai anak lelaki so tidak tahu bagaimana perasaan seorang ibu bila anak2 lelaki mereka berkhatan dan juga pengalaman menjaga anak2 mereka semasa dalam pantang berkhatan...

Apa2 masa cuti sekolah ini la kita harus memantau keadaan semasa anak2 kita, bukan itu sahaja; sebagai ibubapa juga kemana sahaja kita pergi harus la berhati2 semasa memandu. Banyak kes telah berlaku apabila masuk musim cuti persekolahan ada sahaja berita yang sedih didada akhbar. Apa2 pun berhati2 apabila memandu.

Ok la tak mau sedih2, nak tahu apa aktiviti hujung minggu Fara dan keluarga.. Sila baca dan lihat gambar2 dibawah yer.. Komen dialu2 kan dan menjadi follower saya juga dialu2 kan.. Insya'allah kalau tak da aral melintang saya juga akan buka satu blog untuk business. Business apa? Mungkin berkaitan ngan fashion, accessories atau anda mempunyai idea untuk dikongsi? Saya alu-alukan cadangan anda..

Hari Sabtu lepas, bawa anak2 gi Kompleks Belia dan Sukan Paroi. Nak jogging la konon, tapi memang kita orang gi jogging pun. Yang bestnya Kompleks ni, tempat tu open for public belah malam untuk berjogging. Best tu, sebab kadang2 orang malas nak berpanas masa siang, so malam sedang elok aje untuk berjogging. Tak perlu risau sebab sana memang ramai orang dan lampunya terang benderang.. Kat situ macam2 facilities ada, gelanggang futsal, track untuk jogging, padang bola, kemudahan exercise, taman permainan kanak2 and etc.. Seronok la bawa anak2 kesitu, sambil2 kita nak berjogging atau exercise budak2 boleh main kat tempat permainan kanak2..

Elly bersemangat nak jogging.
Syafiqah & My Sis pun sama bersemangat nak jogging
Sempat berposing
Ngah exercise pun sempat berposing dulu.. hehehe..
Gelanggang FUTSAL
Berpeluh2 anak2 aku
Padang Bola & track until berjogging
Tempat Kanak2 bermain (sorry la gelap sikit)
Relaks & Peace!!
Me with Syafiqah, berpeluh2 hehehe..
Cantik kan.. Memang tempat ni dipenuhi cahaya..

Amacam, best tak? Sape2 yang berada diseremban tu jom la kita gi jogging belah malam.. Hari tu kita orang gi pukul 8.30pm dan balik pukul 10.00pm.. We enjoy our jogging.. Next time nak gi lagi, kalau boleh every week nak gi jogging sana..

Ok, yang bawah ni semua gambar2 makanan.. Hehehe.. semua makanan tu yang kita orang makan during cuti hujung minggu hari tu.. So, jamah la gambar2 tu yer..

Saturday - 20 November 2010
Breakfast - Nasi Goreng, Roti telur dan Air Teh "O" Ais
Lunch - Cakoi, Croissant, Muffin & Coffee
Dinner - Chapati (1 for me & 1 for Elly)


Sunday - 21 November 2010
Breakfast - Lontong & Teh "O" Ais
Lunch - KFC
Okay, macam mana makanan diatas, Yummy tak? hehehe.. saje je nak buat korang terliur tengok makanan2 tu.. buat terapi mata dan minda.. hehehe.. Ok, on Sunday petang I bawa anak2 gi City Park Seremban 2. Biasa la budak2 nak main2 kat sana.. Tak banyak gambar yang diambil, semua gambar posing2 anak2 jer.. Enjoyzz!!





 

 Okay, cukup la tu ngan gambar2 yer.. Apa2 pun hujung minggu kami yang Fun Fun Fun sangat.. Hujung minggu ni plak apa planning ek? Any idea bloggers? Ok la, Happy Working on Monday Morning.. Daaa!!!

Blogger Templates


Blogger Templates

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada