LeaVe yOuR LiNk... I wiLL fOllOw yOu... I wiLL reVieW yOuR bLOg...

My New Gadget is here..

Thursday, November 4, 2010

My Nokia E72 (03.11.10)

Salam and very good morning to all.. Ahaks.. I'm so happy sebab semalam dah gi ambil HP yang diidam2 kan selama ini di Putrajaya.. Semalam lepas keje, gi ambil kawan and anak2 dia dulu sebelum shoot ke Putrajaya.. Kalau tak de my friend tu memang tak sampai la ke Putrajaya.. hahaha... Ahaks.. Seronok sebab dapat kluar jalan2 ngan my best friend and at the same time nak gi ambil my phone.. Dah lama jugak tak kuar berjalan2 ngan my best friend tu.. ada la beryahun2 jugak.. hahahaha.. "Nora @ Aleya, lepas ni kita kita jalan2 lagi ek.. Tak puas jalan2 semalam kejap sangat.. (aku tau ko tengah baca apa yang aku tulis, hehehe)"

Haa!! Ni la "BEST FRIEND" aku with her 'Twins" Irfan & Diena

Ok la tak ada apa yang nak ditulis lagi.. kat bawah ni ada skit gambar2 kawan aku ngan anak2 dia.. tak banyak pun tapi asalkan ada.. hehehe...

Gambar pertama yang aku shoot guna HP E72
~Danish~ ben10 lovers~

Danish again.. Comotnye.. @ McD

p/s: Nora @ Aleya (isk!! aku tak biasa la panggil ko Aleya.. hehehe..), bila aku nak dapat baca blog ko plak ni... cepat2 skit ok.. aku dah tak sabar nak tengok hasil tangan ko.. cheeewwah!! Lepas ni kita boleh "join venture' business plak ek..


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada