LeaVe yOuR LiNk... I wiLL fOllOw yOu... I wiLL reVieW yOuR bLOg...

50 bLoGgeRs diPerLukaN II

Wednesday, December 29, 2010

Bismillahirahmanirahim..
Uish!! Mummy fara ingin menulis lagi.. Kali ni pasal 50 Bloggers Diperlukan!! II. Tadi mummy fara blogwalking kat blog daddydian terbaca plak entry yang di promote pasal "50 Blogger Diperlukan!! II. Bila mummy fara click kat laman tu tetiba berminat plak untuk menyertainya.. Tak tahu la sempat ke tidak.. Tapi to harm to try right?

Kenapa saya tertarik nak menyertai blogroll 100penulis.com?

Sebab saya nak tingkatkan traffic dan juga ingin mengenali lebih dekat dengan blog2 yang berada dialam maya ini.. Lagi pun bila dah banyak dapat kawan, kita boleh bertukar2 pandangan.. Betul tak murid2!! hehehe.. wink!! wink!!

Ok pada sesiapa yang berminat untuk mengetahui lebih lanjut sila berkunjung ke


Mummy Fara nak TAG:








   

2 comments:

||aLeaSaRa|| on December 29, 2010 at 12:20 PM said...

yuhuu aku br je bgn h3..ngan eka tido kul 6.50am!dia buatkan aku header ngee....ok2 sempat lg ke ni nk join huhu..tq dear!

❦ Fara Farina ❦ on December 31, 2010 at 10:53 PM said...

terima kasih kerana masukkan nama blog saya dalam senarai blog 100penulis.com.. insya'allah saya akan berbalas2 trafik..

banner tu saya akan sentiasa letak disitu yer.. terima kasih sekali lagi...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada