LeaVe yOuR LiNk... I wiLL fOllOw yOu... I wiLL reVieW yOuR bLOg...

1st GiVeaWay - cOnsOlatiOn pRizE

Tuesday, January 4, 2011


Hi semua.. Memandangkan 1st GA mummy fara kurang mendapat sambutan, tapi mummy tetap akan berikan hadiah kepada blogger2 yang menyertai GA mummy fara ini.. Pemenang bertuah telah pun mummy fara umumkan tadi sekarang untuk consolation prize, mummy fara akan berikan kepada 6 bloggers yang menyertai GA mummy.. Terima kasih ye pada korung semua sebab sudi menyertai GA mummy yang boring ni.. hehehe..


Azwazee Mohd Daim

Flora Fana

 Nur Ezzat

 Amirul Budiman

Syakirah Samat

P/S: Tolong emailkan nama penuh dan alamat rumah di farina30@gmail.com yer untuk memudahkan proses pengeposan hadiah.. tapi lambat sikit ek. Jangan risau mummy tetap akan bagi hadiah okay.. Just tunggu je hadiah tu sampai ek..

THANKS AGAIN for your participation!!!

4 comments:

||aLeaSaRa|| on January 4, 2011 at 4:05 PM said...

yuhuu dah molek sgt thn baru ni buat ga/segmen berkenalan kan?woit rindu arr entri dr cute mummy fara.tiap2 hr klik he3

❦ Fara Farina ❦ on January 4, 2011 at 5:11 PM said...

yuhuu.. aku bz ar sejak cuti hari tu.. ni balik office lagi ar bz.. nanti la.. aku dah kurang bz nanti aku buat entry ek.. skrg ni kepala ngah berserabut ngan keje.. hehehehe..

||aLeaSaRa|| on January 5, 2011 at 12:09 AM said...

woit cam ner aku nk klik recent visitors kau tu ye?aku nk klik kat blog lain pun tak reti he3...aku nk klik yg mana satu?

❦ Fara Farina ❦ on January 5, 2011 at 11:04 AM said...

ko click je kat gambar dia orang.. then nanti akan kuar satu box..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada