LeaVe yOuR LiNk... I wiLL fOllOw yOu... I wiLL reVieW yOuR bLOg...

aLL wHiTe..

Tuesday, November 16, 2010

Nokia E72 White Edition
Mmm.. secara kebetulan dalam bulan ni sahaja aku telah memiliki 2 barang yang berwarna putih.. Satu gadget terbaru yang aku beli 2 minggu (3/11/10) lepas iaitu Nokia E72 White Edition and another one Jam Tangan Swatch (Ceramic) "Dreamwhite" yang dibelikan oleh xhusband (belum official lagi tapi anggap la dah official ek) pada 12/11/10 di Swatch Store @ Alamanda Putrajaya.

Swatch Ceramic Dream White
Gadget ketiga dalam wish list adalah Camera DSLR any brand yang bagus la. Hope I can get the white colour also but "Ada ke?" Ada ke tak de ke tu tolak tepi yang penting ada dalam wish list untuk memiliki Camera DSLR. Eh.. Jap!! aku baru search camera dslr warna putih dalam net, you guest what?? ade la warna putih "PANTEX K2000"  Cool right. Tapi Pantex ni ok ke dari brand2 yang lain. isk!! bestnya, tak sabar plak nak beli camera dslr warna putih.. Hal ni aku dah bagi tau pada my xhusband, dia kata dia willing to buy for me. Isk.. best tu. Hehehe.. Target untuk dapatkan Camera DSLR ni adalah pada awal @ pertengahan tahun depan. Kalau dapat beli sebelum kita gi holiday kat Sabah bagus jugak.. hehehehe...

Proton NEO
Gadget ke keempat dalam wish list adalah sebuah kereta Proton NEO berwarna Putih.. Cantik pulak tengok NEO warna putih.. Jatuh cinta terus tau bila tengok Proton NEO Putih.. Proton Inspira warna putih pun cantik jugak, isk dalam dilema plak dah ni.. Tapi dalam hati nak NEO jugak.. Mm.. NEO aje la.. Lagi pun Proton NEO sangat cool dan menarik perhatian ku.. Owh!! Bila bole dapat ni.. hehehehe..

PANTEX K2000
Actually my favorite colour is Purple tak tahu macam mana plak boleh terjatuh cinta ngan barang2 berwarna putih plak.. But seriously both colour is my "FAV" now.. Kereta ni juga dia kata nak belikan untuk aku sebab dia kata nak ganti balik kereta aku yang kena tarik dulu sebab dia tak bayar.. Yes!! harap2 apa yang dia cakap tu betul la.. Doa2 kan la yer.. AMIN.




 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada