LeaVe yOuR LiNk... I wiLL fOllOw yOu... I wiLL reVieW yOuR bLOg...

aKsi paNaS 2 beRadiK

Thursday, December 16, 2010

Astrafirullahalazim... Apa nak jadi dengan dunia sekarang nie? Kenapa mesti hal2 macam ni berlaku pada budak2 macam tu.. Nauzubillah.. Adik beradik pulak tu.. terkejut jap tadi bila baca kat dalam Harian Metro. Actually pagi tadi dah dengar kat dalam MHI, tapi bila tengok kat Harian Metro siap ada gambar lagi tu.. Aduh!! luruh kejap jantung mummy fara.. Budak2 sekarang dah makin berani. Takut dibuatnya.. Siapa2 yang ada anak2 tu didik dan jaga la dia orang dengan betul.. Isk!! takut la..
MEMALUKAN...aksi dua remaja dipercayai adik-beradik tersebar melalui telefon bimbit.
BUTTERWORTH: Penyebaran rakaman aksi seks sepasang kanak-kanak yang didakwa adik-beradik melalui telefon bimbit menggemparkan penduduk sekitar bandar ini serta mencetuskan kebimbangan mengenai semakin parah keruntuhan moral masyarakat negara ini.

Ini kerana usia pasangan terbabit masih terlalu muda. Budak lelaki terbabit dipercayai berusia antara 11 dan 12 tahun manakala pasangan perempuan antara 13 dan 14 tahun.

Aksi berahi mereka dirakam dari pelbagai sudut dipercayai dalam bilik hotel atau motel oleh pihak ketiga berdasarkan katil dan keadaan sekitar.

Kakitangan swasta dikenali sebagai Azman, 25, yang memperoleh video itu melalui bluetooth daripada rakannya, berkata dia terkejut sebaik melihat aksi pasangan terbabit kerana mereka terlalu muda dan dipercayai masih bersekolah.

“Budak lelaki itu seperti murid tahun lima atau enam manakala remaja perempuan mungkin dalam tingkatan satu atau dua. Kemungkinan mereka adik-beradik kerana fizikal remaja lelaki lebih kecil berbanding pasangannya. 

“Saya menggeleng kepala sebaik melihat aksi mereka yang tidak ubah seperti orang dewasa. Bayangkan apa akan jadi kepada mereka pada masa depan dan bagaimana penerimaan ibu bapa mereka jika mengetahui perkara ini,” katanya, semalam.

Menurutnya, tindakan pasangan kanak-kanak itu menggambarkan keadaan moral masyarakat yang semakin merosot dan keadaan ini yang menyumbang peningkatan kes pembuangan bayi hasil hubungan luar nikah.

“Jika murid sekolah rendah sudah pandai beraksi lucah dan dirakam pihak lain, bagaimana orang dewasa.

“Apa akan jadi kepada moral masyarakat beberapa tahun akan datang jika gejala penyebaran aksi seks melalui telefon bimbit semakin berleluasa,” katanya.

Justeru, dia berharap pihak berkuasa segera melakukan sesuatu sebelum gejala penyebaran aksi seks melalui telefon bimbit menjadi ‘wabak’ yang sukar dikawal.






10 comments:

noorfa.nasir on December 16, 2010 at 12:22 PM said...

risau dgn perkembangan anak2 zaman skrg ni..mitak la dijauhkan amin..

❦ CuTe MuMmY FaRa ❦ on December 16, 2010 at 12:30 PM said...

Itu la pasal.. takut sangat2..

pN.rOs on December 16, 2010 at 12:34 PM said...

semakin teruk keruntuhan moral remaja sekarang ni... bimbangnyaaaaaaaaaaa

eddy on December 16, 2010 at 12:37 PM said...

lelaki 12 tahun..ish2 masa aku dulu masih main kejar2 lagi time tu..sebut kiss je rasa geli geleman..ni kan plak seks.....

❦ CuTe MuMmY FaRa ❦ on December 16, 2010 at 12:47 PM said...

eddy - memang menakutkan.. tapi ada satu kes lagi, sebab main kawin2 terus terjerumus sampai ke seks, kira macam kawin betul2 plak.. kenapa bole jadi macam nie? aduh!! risau la..
Lepas ni jangan bagi anak2 main kawin2, nanti jadi kawin lain plak.. isk!!

cikgu eLLe on December 16, 2010 at 1:23 PM said...

mengucap panjang baca cerita ni.. sesama adik beradik pun boleh jadi.. di mana letaknya akal yang telah dikurniakan oleh Maha Pencipta?

honeyvsbee on December 16, 2010 at 1:28 PM said...

ini mesti terdedah kepada cd/video lucah nih...sebab tu budak2 ni timbul rasa keinginan nak cuba....adoi ingat benda nih main2 kot... siap pergi hotel banyak duit tuh...

❦ CuTe MuMmY FaRa ❦ on December 16, 2010 at 1:40 PM said...

ni mesti ada orang ketiga, sebab yang ambil video dia orang ni siapa plak kan.. isk.. sekarang ni dah banyak sangat video lucah bersepah2 dijual diluar sana.. kat dalam internet pun boleh dapat semua tu.. anak2 ni kena pantau tak boleh dibiarkan.. huhuhu..

asyfiqaz on December 16, 2010 at 1:59 PM said...

adik beradik kot! isy3

❦ CuTe MuMmY FaRa ❦ on December 16, 2010 at 2:03 PM said...

memang yang dua orang tu dipercayai adik beradik.. mungkin jugakkan yang orang ketiga tu pun adik beradik jugak..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada