LeaVe yOuR LiNk... I wiLL fOllOw yOu... I wiLL reVieW yOuR bLOg...

DuiTku TerBanG laGi..

Thursday, December 9, 2010

Hello Gang!! What's Up!!

Aiyoo!! Apa sudah kena dengan Cik Fara nie?? Nak tahu kenapa? Mmm.. Meh la dengar celoteh dia... Dia tengah tension tuh.. Huhuhuhu.. 

Begini cerita ceriti nya...

Pada suatu petang... Isk!! Merapu plak... Sowwwyyy!! Okay, kita serious ya..

Pagi tadi datang keje tengok kereta kita yang rosak semalam tak de kat parking lot.. Tak per lagi mungkin dia orang bawa kat dalam kot (nak sedapkan hati kunun).. Sampai ke tengahari kereta masih tiada.. Hati dah tak sedap sebab takut macam2 plak budak2 ni buat kat kereta kita.. Ngan risau berapa plak yang aku kena bayar utk repair kreta tu.. Dah la duit banyak habis spend ngan budak2.. Waaaaa!!!!!

Tadi pukul 5.30pm, budak yang betulkan kereta tu hantar sms kata kereta dah siap ada kat bawah.. Uisshhh!! Gumbira hatiku sebab kereta dah okay.. Gi bawah nak ambil kunci dan hati berdebar2 sebab nak tahu berapa harga repair.. Dia ckp RM180 (alamak mahalnya), aku cakap aku bayar esok sebab tak gi kuar duit lagi (sebenarnya takut nak kuarkan duit yang memang nazak).. 5 min kemudian dia sms lagi kata RM180 untuk barang yang ditukar tapi upah RM70 tak masuk lagi.. Dushhhkkk!!! Aduhhh!! Termenung aku jap.. Waaa... Memang duit aku habis terbanngggg!!!! Aku kena bayar RM250. Dah la bulan lepas aku habis RM750 untuk repair kereta.. Kalau tiap2 bulan macam nie, boleh pengsan aku.. Nak kene tukar kereta kot... Hahahaha...

Okay.. Begitu la cerita ceriti nya.. Sedih & Tension sebab duit habis.. Duit terbang begitu jew.. Macam tu la bila dah solo ni kan, nak lagi semua kita yang tanggung..


The moral of the story is... Dapat gaji jangan asyik nak berjoli jew.. Huhuhu...


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada