LeaVe yOuR LiNk... I wiLL fOllOw yOu... I wiLL reVieW yOuR bLOg...

naMa SaYa MetOt aka keMetOt

Tuesday, December 21, 2010

Nama saya Kemetot, tapi tuan saya panggil saya dengan nama manja, METOT. Kenapa Metot? Sebab saya ni kemetot dan comel sangat2. Bila orang tengok saya, mereka akan jadi geram dan sentiasa ingin memegang dan bermain dengan saya. Saya suka bermain sama seperti anak2 kucing yang lain. Saya sangat lincah.

Saya sedih, saya tak de mak. Saya telah dibuang oleh tuan saya yang dulu. Tetapi nasib baik ada insan yang sangat baik mengambil dan menjaga saya. Saya sayang tuan saya sekarang. Tuan saya pun sayang saya juga. Mereka jaga saya bagaikan menatang minyak yang penuh. Dirumah tuan saya ada 2 ekor kucing dewasa, mereka juga suka pada saya.

Hari sabtu lepas tuan saya didatangi tetamu dari Seremban. Mereka juga sangat suka dan sayang pada saya, terutama anak2 tetamu tuan saya. Mereka ingin membawa saya balik ke Seremban tetapi tuan saya tidak izin kan. Ok, sampai disini sahaja cerita tentang diri Metot. Jom tengok gambar2 Metot..



Psstt.. Kucing tu bukan kucing mummy fara, tapi kucing sepupu mummy kat Tambun. Hari tu pergi sana tengok kucing tu comel sangat. Terkejut bila dia orang panggil kucing tu Metot. Kelakar pun ada, tapi memang kena la dengan si kecik tu.. Memang kemetot dan comel sangat, jalan pun terkedek2.. hehehe.. Anak2 mummy fara suka, tapi mummy tak leh bela kucing sebab dia orang asma. Huhuhu..


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada