LeaVe yOuR LiNk... I wiLL fOllOw yOu... I wiLL reVieW yOuR bLOg...

my Bff dah Start KeJe..

Monday, January 24, 2011

Alhamdulillah.. Kawan baik mummy fara, Aleasara dah start kerja hari ni.. Akhirnya dapat jugak dia bekerja setelah sekian lama jadi suri rumahtangga.. Mummy fara tumpang gembira bila dia bagi tahu Jumaat lepas yang dia dah dapat kerja.. 

Pada Aleasara, aku harap kau banyakkan bersabar sebab permulaan ni memang penat dan stress sikit.. Iya la, ngan nak urus anak2, kerja2 rumah dan kerja.. Insya'allah, bila kau dah biasa nanti semuanya akan okay ya.. Kalau kau nak tanya apa2 pada aku pasal kerja, aku sedia menolong okay.. Selamat meniti kealam pekerjaan..

7 comments:

||aLeaSaRa|| on January 24, 2011 at 11:46 PM said...

he3..tq dear!kau ni mmg bff aku hgga akhir hyt insya Allah.nti aku belanja kau ngan my 1st salary tau...akhirnya blh gak mkn berdua je..yehaa!dah tentu aku kena tya kau byk benda..png gak ngan excel ni.nsb baik mmg dah ada cth,just edit je yg baru tiap2 hari.cuba srh aku buat sdri yg baru..erm hampeh.buat blog?boleh aje he3...

||aLeaSaRa|| on January 24, 2011 at 11:48 PM said...

pntlah wieh...pagi dah drive,then keje long hours gak.blk drive lagi,then sarung apron pulak di rumah he3..nsb baiklah hubby aku ni rajin tlg.weih moh ler tido aku ngantuk Zzz..selamat malam(jom layan lagu faizal tahir)

#iwrite on January 24, 2011 at 11:49 PM said...

dah follow mami kiut ni...follow my blog back ya..
http://iffahimani.blogspot.com

❦ Fara Farina ❦ on January 25, 2011 at 8:47 AM said...

terima kasih sebab follow block mummy.. wink!! wink!!

❦ Fara Farina ❦ on January 25, 2011 at 8:50 AM said...

@AleaSaRa
Tak pe, lama2 ko akan biasa dengan semua tu ek.. Aku support ko dari belakang okay.. Cayok2..

mama zakuan on January 26, 2011 at 4:04 PM said...

tahniah sebab dapat kerja...

||aLeaSaRa|| on January 26, 2011 at 10:03 PM said...

hye mama zakuan tq ye...ni sggh blog sis ye...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada