LeaVe yOuR LiNk... I wiLL fOllOw yOu... I wiLL reVieW yOuR bLOg...

Keratan Akhbar..

Thursday, February 17, 2011

Semalam dah keluar keratan akhbar (kat bahagian iklan) mengenai perintah mahkamah dari mahkamah syariah. Sepatutnya perbicaraan minggu depan tapi ditunda pada 2 March 2011. Mmm.. leceh kan, asyik tunda aje.. Letih tau naik turun mahkamah ni.. Huhuhu..


8 comments:

Rina AVAIL a.k.a cik betty on February 17, 2011 at 9:28 PM said...

sabarlah mummy fara ehh..

❦ CuTe MuMmY FaRa ❦ on February 17, 2011 at 10:44 PM said...

thanks rina.. mummy fara sentiasa bersabar.. :-)

Miss Syima on February 18, 2011 at 12:07 AM said...

saba je la....undang2 syariah kat msia mmg lambat dan sentiasa melebihkan pihak lelaki, atau erti kata lain berat sebelah

maaflah sekiranya saya tersilap...ini berdasarkan pemerhatian saya selama ni =(..

Puanbee on February 18, 2011 at 12:10 AM said...

mummy sabar je lah..dugaan tu.... alahai lelaki !

❦ CuTe MuMmY FaRa ❦ on February 18, 2011 at 6:06 AM said...

@Miss Syima - mmg btl pun apa yg awak ckp tu.. fara pun nmpk semua tu.. mmm.. sabar je la kn? any thanks sbb sudi singgah n sudi jadi follower sy.. wink!! wink!!

❦ CuTe MuMmY FaRa ❦ on February 18, 2011 at 6:08 AM said...

@Puanbee - Thanks puanbee..

mama zakuan on February 18, 2011 at 8:35 AM said...

sabar je la mummy....kita di pihak yang benar...

||aLeaSaRa|| on March 8, 2011 at 3:42 PM said...

wah kuar ye nama dia haha...biar femes sikit

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada