LeaVe yOuR LiNk... I wiLL fOllOw yOu... I wiLL reVieW yOuR bLOg...

SeDey!!

Thursday, February 10, 2011

Selalu tanya diri sendiri, aku ni dilahirkan untuk bahagia dengan keadaan macam nie ke? Macam ni tu macam mana? Huh!! Aku tak reti nak cakap macam mana.. BFF aku tau kot apa aku maksudkan.. Sayang orang itu tapi tak boleh memiliki orang itu.. Orang tu pun berperasaan macam itu jugak.. Macam mana?? Sangat bahagia bersama dia tapi tidak dapat memiliki dia sepenuhnya.. How?? Sedih memang sedih tapi aku rasa dia hanya untuk diriku dan aku jugak untuk dirinya, tapi sudah terlewat.. Kenapa kita tidak dipertemukan 10 tahun dulu, kenapa baru sekarang? Sejak perpisahan aku dengan bekas suami lebih 3 tahun dulu, pintu hati aku tidak pernah terbuka terhadap lelaki, tetapi sejak bertemu dengannya pintu hatiku terbuka dan tertutup untuknya seorang..Tapi.. kami tidak boleh bersatu.. Kami hanya boleh loving2 aje.. Tak adil kan?? TAK ADIL!!! Siapa tak nak hidup dengan insan yang amat disayangi selepas kehancuran rumah tangga yang terdahulu.. Aku pun nak bahagia macam orang lain.. Ya!! aku memang bahagia dengan dia sekarang, tapi dalam bahagia aku ada sedihnya.. Entah lah.. biarlah masa dan waktu menentukan segalanya.. Kalau dah aku ditakdirkan bahagia begini aku redha.. Aku rasa aku lebih selesa begini.. Tak larat dah nak cari pengganti yang lain.. Takut nanti dapat plak yang lebih teruk dari bekas suami.. Biar lah aku dengan si dia sekarang ini walaupun aku hanya sebagai "Kekasih Gelap"... Aku Pasrah!!


The worst kind of love is the one when you want someone but you know you can’t have them

3 comments:

||aLeaSaRa|| on February 10, 2011 at 8:29 AM said...

huhu ngape n3 pagi2 ni sedih woooo...sbrlah.jgn buang masa lg dgn si dia yg tak mgkn jadi hak milik mutlak.insya Allah ada yg lbh baik menanti.Ini semua keje Allah.cuma jgn tersalah pilih,dgn position keje skrg ni,takut ramai yg ambil kesempatan.sayang my bff...cukup2lah penderitaan selama ni.smga thn 2011 ni thn rezeki dan jodoh utk kau he3...

sue. on February 10, 2011 at 5:56 PM said...

erm....kakak...please xmau sedih2 ye...T_T...

❦ CuTe MuMmY FaRa ❦ on February 10, 2011 at 7:15 PM said...

@aleasara - thanks my bff.. tak pe la kalau dah jalan hidup aku macam ni.. :-)

@sue. - thanks dik.. insya'allah akak ok yer..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada