LeaVe yOuR LiNk... I wiLL fOllOw yOu... I wiLL reVieW yOuR bLOg...

LuNCh aPe haRi Ni?

Thursday, December 23, 2010

Selamat tengahari.. Lunch apa hari ni? Mummy fara lunch nasi kerabu yang dibeli oleh colleague mummy fara. Selalunya kalau nak lunch gi ke cafeteria, tapi hari ni nak tukar mood makan benda lain.. Hari2 makan makanan yang dijual di cafeteria boring jugak kan.. hehehe..

Perut pun dah kenyang, mata pun dah ngantuk.. hahahaha.. tapi kerja harus dibuat dan dihabiskan.. hehehe.. Okay selamat sambung kerja.. wink!! wink!!


Pssstt.. Lebat betul hujan diluar sana.. Sejukkkk!!!

4 comments:

||aLeaSaRa|| on December 23, 2010 at 3:48 PM said...

aku failed lah mkn ns kerabu.aku tkt tgk color biru semacam kang aku bertukar jd avatar hah,sapa susah..aku jugak.he3...sedapnya berapa ringgit tu?

❦ Fara Farina ❦ on December 23, 2010 at 3:54 PM said...

memang sedap la wei!! aku dulu pun tak makan kerabu ni.. ntah sejak bila plak aku suka.. ala, makan jew, jadi avatar comel apa tak pun jadi macam alien dalam citer megamind tu.. hehehe.. nasi kerabu ni RM5.00, kawan aku beli kat jalan nak otw ke banting tu..

Bee on December 24, 2010 at 10:39 AM said...

birunya mummy fara :)

❦ Fara Farina ❦ on December 24, 2010 at 10:46 AM said...

hahahaha.. memang biru, tapi sedap.. (^_~)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada