LeaVe yOuR LiNk... I wiLL fOllOw yOu... I wiLL reVieW yOuR bLOg...

oNe & OnLy NePheW

Wednesday, December 15, 2010

Memandangkan sentiasa busy jew, banyak aktiviti minggu lepas kita tak dapat nak post.. So, banyak entry2 yang I buat maybe banyak yang dah lepas2.. Tapi tak pe la kan.. asalkan kita punya blog sentiasa ada entry.. (^_^)


Hari Isnin hari tu birthday anak buah saya.. satu2 nya anak buah lelaki.. hehehe.. So kita orang celebrate birthday dia hari Ahad malam.. Oppss.. lupa plak nak bagi tau nama dia.. Muhammad Altaf Irfan b Yein Casturie. Jangan tekujut yer.. Nama abang kita memang pelik sikit.. Nama adik beradik saya semua pelik2 sikit cuma nama saya jer yang biasa2.. Nanti la.. entry yang lain nanti saya ceritakan tentang nama2 adik beradik saya yer..


Ok.. Nephew kita ni lahir pada 13 December 2006. So dah 4 tahun la ek.. Sambutan birthday dia biasa2 aje sebab tanpa Mama & Abah dia. Bukan apa mereka dah bercerai, so masing2 sibuk bekerja. Tapi nasib baik ada kakak2, atuk, wan, auntie2 dan uncle untuk celebrate birthday dia.. 

Anyway.. 

HAPPY 4th BIRTHDAY to ALTAF

With kakak2
With uncle and auntie
With his sista
Ultraman pemberian uncle boy and auntie ida

Jajan.. hehehehe.. Mummy budak yang over tau.. (^_^)
Hadiah pemberian atuk & wan

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada