LeaVe yOuR LiNk... I wiLL fOllOw yOu... I wiLL reVieW yOuR bLOg...

uLu beNDuL

Monday, December 27, 2010

Salam pagi isnin.. Sorry, hari ni entry lambat sikit sebab pagi2 dah sibuk dengan visitor yang datang nak jumpa CEO.. Ni ngah ada masa terluang sikit, mummy fara nak tulis sikit pasal aktiviti mingguan kami.. 

Last Saturday, mummy fara dan family gi ke ULU BENDUL. Pagi2 daddy mummy fara kejutkan sebab katanya nak bawa cucu2 gi mandi kat Ulu Bendul. Nak tak nak mummy kena bangun la.. Cucu2 semua ada, menantu pun ada sedang elok la bawa dia orang gi sana. Seronok betul budak2 tu.. Budak2 biasa la.. bawa la jalan kemana mesti seronok jew.. 

Semua ni planning last minute sebab daddy kata kalau rancang awal2 takut hujan la pulak.. ternyata hari tu cuaca sedang elok aje.. Last minute tu jugak la kita orang cepat2 buat sandwich. Nasib baik ada adik ipar, dapat la tolong mempercepatkan buat sandwich.

Bertolak dari rumah pukul 10.00am dan sampai ulu bendul pukul 10.30am. Kena cepat sebab time2 cuti ni kalau lambat sikit memang ramai giler manusia.. Kita orang sampai sedang elok je, masih tak ramai orang.. Ok.. malas nak cerita panjang, jom tengok gambar2 plak la ek..

Dah mandi, lapar la pulak..
Budak2 ngan Auntie Ida
Tak Sampai 30 min mandi, Altaf dah surrender.. Sejuk katanya..

4 comments:

||aLeaSaRa|| on December 27, 2010 at 11:16 AM said...

yuhuu patutlah bff aku ni sonyap je gi ulu bendul ye.lama gila aku tak gi rasanya masa kembar kecil sangat2 huhu dah sempoi skrg ye!

❦ Fara Farina ❦ on December 27, 2010 at 11:32 AM said...

halloo.. aku dipaksa pergi ar.. aku ngah syok2 tido daddy aku kejut kan plak sebab nak gi ulu bendul.. hahahaha.. tapi aku tak mandi pun sejukk gilers air dia sampai anak buah aku yang lelaki tu surrender.. hahaha..

eiela on December 27, 2010 at 12:57 PM said...

bestnya pergi ulu bendul. salam kenal ye. kak, nanti nak pinjam gambar UB yg atas tuh ye.

Latest Entri :
Akibat Taksub : Piala Suzuki AFF 2010

❦ Fara Farina ❦ on December 27, 2010 at 12:59 PM said...

salam perkenalan pada adik jugak..
boleh aje dik akak tak kisah.. hehehe..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada