LeaVe yOuR LiNk... I wiLL fOllOw yOu... I wiLL reVieW yOuR bLOg...

UpDate oN mY cuTe LiL' peT

Tuesday, December 14, 2010

Haluuu.. Saya nak curi masa kerja saya sikit untuk update blog saya.. Nak merehatkan minda sebentar.. Cerita saya hari nie, nak bercerita sikit pasal perkembangan haiwan peliharaan yang saya beli bulan lepas.. 

Hamster ni memang comel sangat2.. Setiap kali balik dari kerja mesti jenguk dulu "apartment" mereka.. Kalau mereka tido mesti best kacau, hahaha.. (jahatkan saya).. Saya namakan hamster2 saya tu, 'PLUMKIN" (betina) dan "CHIBI" (jantan).. Kalau korang perasan yang betina tu lebih besar daripada jantan.. Sekarang lagi besar, mengandung kot.. hehehehe.. 

Tido time.. Zzzzz..
Tengok la, cumel kan.. Sambil makan boleh plak berposing..
Cute lil' feet.. (Tu tengah tido tau)
Yang si betina ni sekarang dah pandai memberontak nak keluar. Dah anak2 saya asyik keluarkan mereka jew mana la hamster2 ni tak syok.. Mereka suka dikeluarkan sebab bebas kan.. Kita orang planning nak tambah dan renovate apartment dia orang ni bagi besar sikit. At least dia orang boleh merayau2 jauh skit.. Tak la boring macam sekarang ni asyik naik atas turun bawah je, itu je la kerja dia orang.. Cian diee..

Psstt.. Lepas ni nak bela iguana plak.. Hehehe...

9 comments:

Bee on December 14, 2010 at 2:55 PM said...

wah hamster rindu plak kat hamster bee dah mati pun..

❦ Fara Farina ❦ on December 14, 2010 at 3:26 PM said...

Dulu pun hanster kita mati.. pastu dah lamaaa sangat tak de pet tu yang beli baru.. heehhe..

Bee on December 14, 2010 at 3:56 PM said...

haha malas dah bela hamster ni 4x beli tau..lepas ni bela cicak tokek lah pulak..]

❦ Fara Farina ❦ on December 14, 2010 at 4:10 PM said...

Hahaha.. hamster ni senang mati kan.. Anak2 yang nak, tu yang belikan aje.. Nak beli kucing tak boleh plak sebab dua2 asma..

Ayuni on December 14, 2010 at 5:00 PM said...

sis, nice blog....

Bee on December 14, 2010 at 7:37 PM said...

http://tomatogurlslife.blogspot.com/2010/10/apa-itu-buffered-earning-dan-tips-untuk.html cute mummy leh try tengok tips untuk dapatkan BE kat blog cik tom yer...klik kat link tuh

Bee on December 14, 2010 at 7:40 PM said...

dulu bee beli 4 ekor maknanya 2 pasang lah..dia lari 2 ekor..mati 2 ekor...pastu lama dah tk membela sampai ank besar duk mintak2 pastu mati bukan sebab pe,,sebab dia banyak pegang..hamster kan cepat mabuk tangan..tp gambor ada lg tau...comell..yg last jenis belanda besar..makanan di mkanan arnab tuh ada lagi..

Bee on December 14, 2010 at 7:41 PM said...

bult nyer ank mummy tuh..haha cute..mummy umur berapa? npk muda ank dah besar...jwb kat blog bee yer..

Bee on December 15, 2010 at 12:04 AM said...

h giler awet muda akk nih :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada