LeaVe yOuR LiNk... I wiLL fOllOw yOu... I wiLL reVieW yOuR bLOg...

aMaLan uNtUk cePat DaPat jOdOh

Thursday, January 6, 2011

Mungkin ramai diluar sana masih belum bertemu jodoh dengan pasangan yang sesuai untuk dijadikan isteri atau suami. Siapa tak sedih bila melihat rakan2 sebaya bahagia dengan anak2 dan suami. Perasaan risau, jealous mesti adakan? Tipu la kalau cakap tak de.. Setiap manusia ada hati dan perasaan okay..

Petua ini datangnya daripada Dato' Fadhilat Kamsah untuk dipermudahkan dan dipercepatkan jodoh..
Insya'allah jika diamalkan pembacaannya apa yang dihajati akan dipermudahkan.. Amin..

Surah Yusof- ayat ke-4 
Surah Ali-Imran- ayat ke 31
Surah Thaha - ayat ke-39 
Surah As-syuraa- ayat ke-19

bukan baca sekali je boleh terus jadi okay... jadikan ia sebagai amalan. Harus juga diikuti dengan amalan2 yang lain seperti, solat hajat, solat taubat, solat istikharah serta doa yang berterusan, lepas tu bertawakkal lah kepada Allah S.W.T. Jgn lupa berbuat baik kepada kedua ibubapa, kawan-kawan dan org2 di sekeliling kita. Tak lupa juga terhadap haiwan kerana apabila kita berbuat baik, haiwan ini akan mendoakan kebahagiaan, kesejahteraan dan kebaikan utk kita...(kerana apa yg kita lakukan seharian akan mempengaruhi keseluruhan kehidupan kita..dosa dan kesalahan yg kita lakukan akan membuatkan doa dan amalan kita tidak diterima oleh Allah)

semoga kita dipertemukan dengan jodoh yang baik, seterusnya dikurniakan rumahtangga yang bahagia, aman dan rukun hingga ke akhir hayat..insyaAllah...

 Kredit info & foto: Mr. Google



5 comments:

Enh Ear on January 6, 2011 at 5:04 PM said...

info yang menarik ;)

❦ CuTe MuMmY FaRa ❦ on January 6, 2011 at 5:13 PM said...

terima kasih..

||aLeaSaRa|| on January 6, 2011 at 5:21 PM said...

yuhuu bgs ni ..erm..nk tya doa ni kalau bc,nti dpt kawin satu lagi suami ke he3...

❦ CuTe MuMmY FaRa ❦ on January 6, 2011 at 5:25 PM said...

hahaha.. agak2 la wei!! hehehe.. takkan menjadi untuk orang yang dah berkawin.. heheheh..

||aLeaSaRa|| on January 7, 2011 at 8:49 AM said...

yuhuu slm pg jumaat,smga Allah permudahkan urusan kawan yg aku sayang ni he3..nak tlg upkan traffik ni..kau pun tlg aku tau huhu

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada