LeaVe yOuR LiNk... I wiLL fOllOw yOu... I wiLL reVieW yOuR bLOg...

i'm baCk & i'm Ok..

Thursday, January 13, 2011

Assalammualaikum.. Selamat Tengahari.. 

Hi kawan-kawan..

I'm back & I'm ok.. Should be la.. hehehe.. Dont worry I will be ok and fine. I know ramai yang tertanya2 kenapa dengan mummy fara ni? Yesterday case was so.. isk!! I dont know how to describe.. Terlalu berat untuk ditanggung, sedih, pilu, tilu semua ada la.. But, alhamdulillah pagi ni segalanya sudah terjawab.. 

Pada yang tinggalkan komen tu, terima kasih yer kerana ambil berat.. Mungkin ada yang baca tapi tak tinggalkan komen (mungkin tak tahu nak komen apa kot, hehehe..) terima kasih jugak sebab membaca yer.. 

Mummy fara sibuk sikit hari ni, insya'allah ada masa nanti mummy fara akan buat entry macam biasa ek..


4 comments:

Khairi on January 13, 2011 at 2:31 PM said...

comel. :)

salam ziarah, dari BA.

❦ CuTe MuMmY FaRa ❦ on January 13, 2011 at 3:33 PM said...

terima kasih kerana menziarah disini..jemput datang lagi yer..

Rina on January 13, 2011 at 11:23 PM said...

mummy fara ni comel lah..sy salu ingt mummy ni budak2 belasan tahun..belognye pun comel..penuh widget2 comel mcm tuannya..

PuanBee on January 14, 2011 at 1:06 AM said...

hurm macam tu lah mummy..

erm nak g tau nih...hadiah mummy dah sampai tau! thanks a lot..nanti bee buat entry khas yer...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada