LeaVe yOuR LiNk... I wiLL fOllOw yOu... I wiLL reVieW yOuR bLOg...

JaNgaN pEduLikaN aKu!!

Wednesday, January 12, 2011

Jangan pedulikan aku lagi!! Aku dah fed-up!!! Sedih!! Mati lagi baik kot?? Argh!!

Maaf kepada blogger2 semua jika mungkin dalam beberapa hari, minggu, bulan, tahun atau selama-lamanya saya tak aktive buat entry. Saya dah putus harapan.. Argh!! Malas nak cakap.. Insya'allah kalau minda dan jiwa saya dah pulih, segala yang pahit dah lupus dari ingatan saya akan menulis balik.. Mana tahu, esok saya dah ok.. Doa2 kan la yer..


Kredit foto: Mr Google

5 comments:

||aLeaSaRa|| on January 12, 2011 at 11:07 PM said...

ngape ni?ada masalah lagi ke?sabarlah..jgn sampai tak update entri.satu sekali pun cukup..dah ramai kawan menanti.Tgk tu kat sebelah dah ramai follow,kan.cuba type netri kat umah time hati tgh cool,tak stress ye!apa2 call tau!aku lg byk mslsh.tapi lg byk mslh lg byk ngarut2 aku type he3..

bardbahtiar on January 12, 2011 at 11:10 PM said...

napa ni...sbr..sbr...tenangkn fikirn dulu ek...insyaallah stiap msalah ada jln penyelesaiannya...

cikpuanhady on January 12, 2011 at 11:31 PM said...

kenapa ni dear..nakmo sedey2 sangat..be strong kay..semoga semuanya kembali ceria..

Jom skodeng :Notre Belle Histoire

Fairy on January 17, 2011 at 12:24 AM said...

hai fara..hope u ok...in life mmg byk dugaan.. Tuhan duga sbb Tuhan syg...Dia xkan duga with sumthing yg u takleh handle. Be strong k

❦ Fara Farina ❦ on January 17, 2011 at 9:09 AM said...

Hi fairyfarina.. thank you sebab ambil berat.. Dont worry im ok now. (^_~)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada