LeaVe yOuR LiNk... I wiLL fOllOw yOu... I wiLL reVieW yOuR bLOg...

saRee PuNya ceRita daA...

Wednesday, January 12, 2011

Uiks!! Tukujut mummy fara pagi ni sebab dapat sepasang kain sari dari colleague mummy fara. Actually macam ni cerita dia.. Hujung bulan ni company mummy fara nak buat Annual Dinner. Last year, mummy fara asyik tengok kain sari je kat dalam fb (ada someone ni jual kain sari cantik sangat, siap boleh tolong jahit kain sari tu kalau tak pandai nak pakai). Memang dah plan nak beli, tapi budget sudah lari woooo.. hehehe.. Tetiba, mummy fara teringat plak kat colleague mummy ni yang nak pergi india.. orang kata kalau nak beli sari, beli terus dari india sebab murah giler.. memang betul pun.. so mummy ingat nak kirim la kat dia, tapi mummy tak sempat bagi tau.. Waaaa..
Ni la kain sari tu
Bila dia balik hari tu, ada jugak cakap kat dia pasal nak kirim sari tu.. then dia cakap dia akan bawa beberapa helai tunjuk kat aku.. Wife dia ada beli banyak.. Wah!! ini sudah bagus, boleh la aku choose mana yang aku berkenan..

Cara na ikat kain sari
Hari ini dia ada bawa beberapa helai, dan memang cantik2 ar.. tapi yang aku tengok dalam FB tu lagi la cantik dan exclusive, but harga pun very the exclusive ar.. hehehe... Belek punye belek, tak tahu nak yang mana.. Last2 colleague aku tu la yang pilihkan.. Cantik warna dia.. Macam ada dua tone warna.. Harga dia RM195.00 kalau beli kat sana.. Kalau dijual disini RM500++.. Mak ai!! mahal giler kan kalau jual kat sini.. Tapi the best part is, dia bagi aku ar.. hadiah katanya.. Wah!! best ar.. Terima Kasih la bebanyak.. Alhamdulillah.. rezeki aku dapat kain sari.. dan 1st time pakai sari.. hahahaha..
Rantai
Yang perlu aku buat, kena cari kedai tailor india untuk jahit blouse dalam dan nak cari accessories yang sesuai untuk dipakai dengan sari tu.. Tapi.. sape nak pakai kan sari tu??? Waaaaa!!! Nanti nak tanya la kat colleague aku ni kot2 wife dia boleh pakai kan nanti.. Harap2 boleh la ek.. huhuhu..
Gelang
Macam mana la agaknya rupa mummy fara bila bersari nanti... heheh.. sure orang yang tak kenal mummy ingat mummy ni india... hehehe.. Mmm.. nanti mummy akan tunjuk gambar mummy pakai sari tu ek bila annual dinner nanti..



2 comments:

||aLeaSaRa|| on January 12, 2011 at 5:23 PM said...

weih cantik siot he3...mesti lawalah kau malam tu.

❦ Fara Farina ❦ on January 12, 2011 at 5:48 PM said...

wakakaka.. memang cantik, tapi aku tak tahu macam mana nak pakai daaa...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada